POKLADNIČNÁ AGENDA V SÚLADE S AKTUÁLNOU LEGISLATÍVOU- ZÁKON O HOTOVOSTNÝCH PLATBÁCH A NOVELA OBCHODNÉHO ZÁKONNÍKA V PRAXI ÚČTOVNÝCH JEDNOTIEK
Termín a miesto konania
26. 5. 2016
(Štvrtok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
Banská Bystrica Jednotný majetkový fond - prednášková sála, ČSA 25 ( pri PRIORe )
|
Lektor
Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole
PROGRAM:
- Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v roku 2016 . Virtuálne registračné pokladne v roku 2016, povinnosť používať registračné pokladnice v roku 2016 a ich prenos do účtovníctva firiem. Elektronická či virtuálna pokladňa?
- systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi
- ostatné súvisiace evidencie s pokladničnými dokladmi, opakované hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie pásky, správne vyplnenie náležitostí pokladničného dokladu
- zoznamy číselných symbolov a skratiek, zjednodušené účtovné daňové doklady, vyúčtovanie pokladničných operácii systémom interných dokladov
- kritéria pri vytváraní analytických účtov Pokladnica., podpisy pokladníkov na pokladničných dokladoch, kópie a originály dokladov
- Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostným platbám, definícia hotovostnej platby, novela Obchodného zákonníka od 2015 a od 1.1.2016 (zavedenie inštitútu spoločnosti v kríze)
- obmedzenie hotovostných platieb, postup ak je platba vykonávaná v zahraničí.....
- platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy
- zákaz vrátenia vkladu spoločníkom
- pôžičky od spoločníkov v bezhotovostnej firme (zákaz poskytnutia ú veru v hotovosti)
- denný limit zostatku v pokladni ( Výnos MF SR)
- Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie firmy
- zásady pre vedenie pokladničnej agendy v súčinnosti s finančným účtovníctvom, interné smernice pre vedenie pokladne, metodické usmernenie pre hotovostné platby a limity v pokladni....
- pokladničné limity, odvod pokladničných limitov do banky.
- označovanie a číslovanie PD, TERMINALOVÉ PLATBY cez pokladňu (správna evidencia a účtovanie terminálových platieb) Účtovanie platby platobnou kartou - debetná, kreditná
- prísne zúčtovateľné tlačivá a ich evidencie v účtovných jednotkách
- poskytnuté zálohy a ich interné zúčtovanie a evidencia, originály a kópie PD
- systém vrátenia hotovosti do pokladnice, preukázanie skutkovej podstaty pokladničného pohybu
- evidencia prísne zúčtovateľných cenín, poskytovanie záloh, preddavkov, žiadosť o poskytnutie preddavku, evidencia stravných lístkov
- výplata miezd cez pokladňu a všetky potrebné náležitosti k doloženiu pokladničných operácií, inventarizácia pokladne
Súčasťou seminára sú aj aktuálne pracovné materiály.
Cena 35,- €
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 30,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 260516
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku