POKLADNIČNÁ AGENDA A CESTOVNÉ NÁHRADY V SÚLADE S AKTUÁLNOU LEGISLATÍVOU.
Termín a miesto konania
26. 9. 2016
(Pondelok, 9,00 – 15,30 hod.)
|
ŽILINA Dom odborov, Antona Bernoláka 51 |
Lektor
Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole
PROGRAM:
Pokladničná agenda v súčinnosti s aktuálnou legislatívou
- Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v účtovných jednotkách
- Systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi, ostatné evidencie súvisiace s pokladničnými dokladmi, hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie papierové pásky, kópie a originály pokladničných dokladov
- Platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy
- Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostných platbám, zavedenie inštitútu firmy v úpadku, vykonanie platby v zahraničí, pôžičky od spoločníkov, denný limit zostatku v pokladni
- Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie vo firme, terminálové platby, evidencia prísne zúčtovateľných tlačív, poskytnutie záloh a ich vyúčtovanie, evidencia cenín, výplata miezd cez pokladňu, zákonné a dobrovoľné inventarizácie pokladničnej hotovosti, vzor smernice
Tuzemské a zahraničné pracovné cesty zamestnancov, podnikateľov a ich správna evidencia
- Komu sa poskytujú cestovné náhrady
- Spôsob a forma vyslania na pracovnú cestu – správne náležitosti CP, interné predpisy a vlastná vnútorná politika firmy ( vzor cestovného príkazu s potrebnými náležitosťami)
- Vzor dohody o mieste pravidelného pracoviska na účely zákona o CN , vzor náhrady cestovných výdavkov za cesty s mimoriadnym výkonom práce mimo rozsah pracovných zmien
- Posudzovanie času na pracovnej ceste zamestnanca, čas strávený na pracovnej ceste po pracovnej dobe, neskoré návraty zo služobných ciest
- Používanie súkromných motorových vozidiel na PC – vzor dohody o použití súkromného MV, použitie vlastného osobného MV na PC na žiadosť zamestnávateľa, na žiadosť zamestnanca, za cenu lístka pravidelnej verejnej dopravy. Náhrady za použitie cestného MV na tuzemskej a zahraničnej pracovnej ceste ( vzorové formuláre)
- Stravné pri tuzemskej a zahraničnej pracovnej ceste, krátenie stravného, vreckové pri zahraničnej pracovnej ceste... praktické príklady, odlety lietadiel, prepočet cudzej meny na euro a naopak, deň uskutočnenia účtovného prípadu pri vyúčtovaní CP
- Paušalizácia cestovných náhrad – vzor Rozhodnutia o poskytovaní paušálnej náhrady, zdôvodnenie a kalkulácia paušálnej náhrady
Účastníci seminára obdržia pracovné materiály so vzorovými formulármi.
Cena: 40,- EUR
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 35,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 260916
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku