POKLADNIČNÁ AGENDA A CESTOVNÉ NÁHRADY V SÚLADE S AKTUÁLNOU LEGISLATÍVOU.

Termín a miesto konania

26. 9. 2016
(Pondelok, 9,00 – 15,30 hod.)

ŽILINA

Dom odborov, Antona Bernoláka 51

Lektor

Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole

PROGRAM:

Pokladničná agenda v súčinnosti s aktuálnou legislatívou

  1. Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v účtovných jednotkách
  2. Systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi, ostatné evidencie súvisiace s pokladničnými dokladmi, hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie papierové pásky, kópie a originály pokladničných dokladov
  3. Platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy
  4. Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostných platbám, zavedenie inštitútu firmy v úpadku, vykonanie platby v zahraničí, pôžičky od spoločníkov, denný limit zostatku v pokladni
  5. Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie vo firme, terminálové platby, evidencia prísne zúčtovateľných tlačív, poskytnutie záloh a ich vyúčtovanie, evidencia cenín, výplata miezd cez pokladňu, zákonné a dobrovoľné inventarizácie pokladničnej hotovosti, vzor smernice

Tuzemské a zahraničné pracovné cesty zamestnancov, podnikateľov a ich správna evidencia

  1. Komu sa poskytujú cestovné náhrady
  2. Spôsob a forma vyslania na pracovnú cestu – správne náležitosti CP, interné predpisy a vlastná vnútorná politika firmy ( vzor cestovného príkazu s potrebnými náležitosťami)
  3. Vzor dohody o mieste pravidelného pracoviska na účely zákona o CN , vzor náhrady cestovných výdavkov za cesty s mimoriadnym výkonom práce mimo rozsah pracovných zmien
  4. Posudzovanie času na pracovnej ceste zamestnanca, čas strávený na pracovnej ceste po pracovnej dobe, neskoré návraty zo služobných ciest
  5. Používanie súkromných motorových vozidiel na PC – vzor dohody o použití súkromného MV, použitie vlastného osobného MV na PC na žiadosť zamestnávateľa, na žiadosť zamestnanca, za cenu lístka pravidelnej verejnej dopravy. Náhrady za použitie cestného MV na tuzemskej a zahraničnej pracovnej ceste   ( vzorové formuláre)
  6. Stravné pri tuzemskej a zahraničnej pracovnej ceste, krátenie stravného, vreckové pri zahraničnej pracovnej ceste... praktické príklady, odlety lietadiel, prepočet cudzej meny na euro a naopak, deň uskutočnenia účtovného prípadu pri vyúčtovaní CP
  7. Paušalizácia cestovných náhrad –  vzor Rozhodnutia o poskytovaní paušálnej náhrady, zdôvodnenie a kalkulácia paušálnej náhrady

Účastníci seminára obdržia pracovné materiály so vzorovými formulármi.

 

Cena: 40,- EUR

Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 35,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 260916
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.