ZMENA TERMÍNU NA 13.6.2017!!!!!!! HOTOVOSTNÉ A BEZHOTOVOSTNÉ FINANČNÉ OPERÁCIE ÚČTOVNEJ JEDNOTKY, SPOLOČNOSŤ V ÚPADKU A OSOBITNÉ REŽIMY ÚČTOVNEJ JEDNOTKY POČAS ÚPADKU.
Termín a miesto konania
13. 6. 2017
(Utorok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
Bratislava Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností, Koceľova 15 |
Lektor
Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole
PROGRAM:
- Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v účtovných jednotkách
- Systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi, ostatné evidencie súvisiace s pokladničnými dokladmi, hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie papierové pásky, kópie a originály pokladničných dokladov
- Platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy
- Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostných platbám, zavedenie inštitútu firmy v úpadku, vykonanie platby v zahraničí, pôžičky od spoločníkov, denný limit zostatku v pokladni
- Denný limit zostatku finančných prostriedkov v hotovosti (výnos MF SR)
- Aplikácia finančnej kontroly podľa zákona č. 357/2015 Z.z.
- Spoločnosť v kríze, osobitné povinnosti štatutárneho orgánu, plnenie nahrádzajúce vlastné zdroje podľa Obchodného zákonníka ( kedy hrozí spoločnosti úpadok alebo jej úpadok hrozí?)
- Spoločnosť v kríze -zákaz vrátenia plnenia nahrádzajúceho vlastné zdroje, vedomosť veriteľa o kríze, zákaz vrátenia vkladu spoločníkom (Zmena účtovných metód a zásad s vplyvom na výsledok hospodárenia alebo vlastné imanie, posúdenie časového rozlíšenia)
- Záporný stav v pokladnici (možnosti riešenia)
- Vysoké účtovné zostatky hotovosti a posúdenie možností účtovnej jednotky. Stop pôžičkam v hotovosti ( Ako má firma dotovať pokladnicu )
- Vrátenie pôžičky spoločníkovi firmy, bezúročné pôžičky......
- Pôžičky od spoločníkov (konateľov), pôžičky spoločníkom. Pravidlá nízkej kapitalizácie
- Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie vo firme, terminálové platby, evidencia prísne zúčtovateľných tlačív, poskytnutie záloh a ich vyúčtovanie, evidencia cenín, výplata miezd cez pokladňu, zákonné a dobrovoľné inventarizácie pokladničnej hotovosti, vzor smernice.
Účastníci seminára obdržia písomné pracovné materiály
CENA: 35,- €
Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 30,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 130617
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku