ZMENA TERMÍNU NA 15.6.2017. !!!!!! HOTOVOSTNÉ A BEZHOTOVOSTNÉ FINANČNÉ OPERÁCIE ÚČTOVNEJ JEDNOTKY, SPOLOČNOSŤ V ÚPADKU A OSOBITNÉ REŽIMY ÚČTOVNEJ JEDNOTKY POČAS ÚPADKU.

Termín a miesto konania

18. 5. 2017
(Štvrtok, 9,00 – 14,00 hod.)

ŽILINA

Dom odborov, Antona Bernoláka 51

Lektor

Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole

PROGRAM:

  1. Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v účtovných jednotkách
  2. Systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi, ostatné evidencie súvisiace s pokladničnými dokladmi, hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie papierové pásky, kópie a originály pokladničných dokladov
  3. Platby v hotovosti a vystavovanie pokladničných dokladov z pohľadu platnej legislatívy
  4. Posudzovanie platieb v hotovosti, strop hotovostných platbám, zavedenie inštitútu firmy v úpadku, vykonanie platby v zahraničí, pôžičky od spoločníkov, denný limit zostatku v pokladni
  5. Denný limit zostatku finančných prostriedkov v hotovosti (výnos MF SR)
  6. Aplikácia finančnej kontroly podľa zákona č. 357/2015 Z.z.
  7. Spoločnosť v kríze, osobitné povinnosti štatutárneho orgánu, plnenie nahrádzajúce vlastné zdroje podľa Obchodného zákonníka ( kedy hrozí spoločnosti úpadok alebo jej úpadok hrozí?)
  8. Spoločnosť v kríze -zákaz vrátenia plnenia nahrádzajúceho vlastné zdroje, vedomosť veriteľa o kríze, zákaz vrátenia vkladu spoločníkom (Zmena účtovných metód a zásad s vplyvom na výsledok hospodárenia alebo vlastné imanie, posúdenie časového rozlíšenia)
  9. Záporný stav v pokladnici (možnosti riešenia)
  10. Vysoké účtovné zostatky hotovosti a posúdenie možností účtovnej jednotky. Stop pôžičkam v hotovosti ( Ako má firma dotovať pokladnicu )
  11. Vrátenie pôžičky spoločníkovi firmy, bezúročné pôžičky......
  12. Pôžičky od spoločníkov (konateľov), pôžičky spoločníkom. Pravidlá nízkej kapitalizácie
  13. Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie vo firme, terminálové platby, evidencia prísne zúčtovateľných tlačív, poskytnutie záloh a ich vyúčtovanie, evidencia cenín, výplata miezd cez pokladňu, zákonné a dobrovoľné inventarizácie pokladničnej hotovosti, vzor smernice.

Účastníci seminára obdržia písomné pracovné materiály 

 

Cena: 35,- EUR

Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 30,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 180517
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.