ZÁKAZKA S NÍZKOU HODNOTOU PODĽA §117 ZVO - VO V NOVÝCH FINANČNÝCH LIMITOCH PO 1.6.2017 A 1.11.2017.

Termín a miesto konania

24. 10. 2017
(Utorok, 9,00 – 14,00 hod.)

BRATISLAVA

Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností, Koceľova 15

Lektor

Ing. Dagmar Melotíková  – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania  

PROGRAM:

  1. Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 ZVO, nové finančné limity po 01.06.2017
  2. Zvýšené finančné limity na obstarávanie potravín pre školské jedálne, zariadenia pre seniorov a domovy sociálnych služieb po 1.11.2017.
  3. elektronické trhovisko EKS od 1.11.2017 dobrovoľné.
  4. Interná Smernica pre tento postup verejného obstarávania.
  5. Opis predmetu zákazky, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, určenie bežnej dostupnosti.
  6. Ako vyhlasujeme tento typ verejného obstarávania, aké povinnosti má verejný obstarávateľ pri vyhlásení zákazky.
  7. Ako vyhodnocujeme tento typ verejného obstarávania, povinnosti verejného obstarávateľa.
  8. Akú dokumentáciu zakladá verejný obstarávateľ do spisu pri tomto type verejného obstarávania a archivuje 5 rokov.
  9. Inštitút konfliktu záujmov je založený na aktívnej úlohe verejného obstarávateľa, ktorý je povinný zabezpečiť, aby vo verejnom obstarávaní nedošlo ku konfliktu záujmov, vedúcemu k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania.
  10. Zainteresovaná osoba pre konflikt záujmov – osoba, ktorá pripravuje a vyhlasuje verejné obstarávanie, štatutár organizácie.
  11. Register partnerov verejného sektora - základný právny rámec je uvedený priamo v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  12. Pripravovaná novela zákona o verejnom obstarávaní s navrhovanou účinnosťou od 1.2.2018– základné informácie o tejto novele.

CENA:  40,- €

Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok  35,- € za osobu. V poplatku  sú  zahrnuté  aj  náklady  na občerstvenie a materiál k problematike seminára.  Poplatok je stanovený  podľa  zákona  č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné  preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 241017
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.