ZÁKAZKA S NÍZKOU HODNOTOU PODĽA §117 ZVO - VO V NOVÝCH FINANČNÝCH LIMITOCH PO 1.6.2017 A 1.11.2017.
Termín a miesto konania
24. 10. 2017
(Utorok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
BRATISLAVA Zväz slovenských vedeckotechnických spoločností, Koceľova 15 |
Lektor
Ing. Dagmar Melotíková – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
PROGRAM:
- Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 ZVO, nové finančné limity po 01.06.2017
- Zvýšené finančné limity na obstarávanie potravín pre školské jedálne, zariadenia pre seniorov a domovy sociálnych služieb po 1.11.2017.
- elektronické trhovisko EKS od 1.11.2017 dobrovoľné.
- Interná Smernica pre tento postup verejného obstarávania.
- Opis predmetu zákazky, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, určenie bežnej dostupnosti.
- Ako vyhlasujeme tento typ verejného obstarávania, aké povinnosti má verejný obstarávateľ pri vyhlásení zákazky.
- Ako vyhodnocujeme tento typ verejného obstarávania, povinnosti verejného obstarávateľa.
- Akú dokumentáciu zakladá verejný obstarávateľ do spisu pri tomto type verejného obstarávania a archivuje 5 rokov.
- Inštitút konfliktu záujmov je založený na aktívnej úlohe verejného obstarávateľa, ktorý je povinný zabezpečiť, aby vo verejnom obstarávaní nedošlo ku konfliktu záujmov, vedúcemu k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania.
- Zainteresovaná osoba pre konflikt záujmov – osoba, ktorá pripravuje a vyhlasuje verejné obstarávanie, štatutár organizácie.
- Register partnerov verejného sektora - základný právny rámec je uvedený priamo v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Pripravovaná novela zákona o verejnom obstarávaní s navrhovanou účinnosťou od 1.2.2018– základné informácie o tejto novele.
CENA: 40,- €
Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 35,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 241017
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku