ZÁKAZKA S NÍZKOU HODNOTOU PODĽA § 117 - BUDE RIADNY POSTUP VO OD 18.10.2018 PODLIEHAŤ PLNEJ ELEKTRONIZÁCII?

Termín a miesto konania

17. 5. 2018
(Štvrtok, 9,00 – 14,00 hod.)

NITRA

AGROINŠTITÚT, Akademická ulica č. 4

Lektor

Ing. Dagmar Melotíková  – Uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania  

PROGRAM:

  1. Zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 ZVO, nové finančné limity po 01.11.2017, pripravovaná „veľká novela“ v roku 2018.
  2. Základný interný dokument verejného obstarávateľa pre postupy v zákazke s nízkou hodnotou – Smernica.  
  3. Opis predmetu zákazky, určenie predpokladanej hodnoty zákazky, určenie bežnej dostupnosti na trhu od predpokladanej hodnoty 15 000 eur bez DPH.
  4. Ako vyhlasujeme tento typ verejného obstarávania, aké povinnosti má verejný obstarávateľ pri vyhlásení zákazky podľa §117 ZVO.
  5. Ako vyhodnocujeme tento postup  verejného obstarávania, povinnosti verejného obstarávateľa.
  6. Akú dokumentáciu má povinnosť zakladať verejný obstarávateľ do spisu pri tomto postupe  verejného obstarávania a archivovať 5 rokov.
  7. Inštitút konfliktu záujmov je založený na aktívnej úlohe verejného obstarávateľa, ktorý je povinný zabezpečiť, aby vo verejnom obstarávaní nedošlo ku konfliktu záujmov, vedúcemu k narušeniu alebo obmedzeniu hospodárskej súťaže alebo porušeniu princípu transparentnosti a princípu rovnakého zaobchádzania.
  8. Zainteresovaná osoba pre konflikt záujmov – osoba, ktorá pripravuje a vyhlasuje verejné obstarávanie, štatutár organizácie.
  9. Register partnerov verejného sektora aj pre zákazky v nízkych finančných limitoch.
  10. Prechod na plnú elektronizáciu od 18.10.2018.

 

Cena: 50,- EUR

Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 45,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na obed, občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii.Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.

Bankové spojenie

UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001

Symboly:

  • variabilný: 170518
  • konštantný: 0308
  • IČO: 47 405 279

Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.

Prevziať prihlášku vo formáte RTF     Vyplniť prihlášku

Ostatné semináre

© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.