SPRÁVNE, KOMPLEXNÉ A PREHĽADNÉ VEDENIE POKLADNIČNEJ AGENDY V ROKU 2018
Termín a miesto konania
27. 4. 2018
(Piatok, 9,00 – 14,00 hod.)
|
KOŠICE Kultúrno-spoločenské centrum, Jedlíkova 7 (areál vysokoškolských internátov Technickej univerzity) Doprava autobusom číslo: 10 – z Námestia osloboditeľov, 17 – zo Staničného námestia a Námestia maratónu mieru Vystúpiť na zastávke „Stodolova“ |
Lektor
Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole
PROGRAM:
- Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v roku 2018
- systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi
- ostatné súvisiace evidencie s pokladničnými dokladmi, opakované hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie pásky, správne vyplnenie náležitostí pokladničného dokladu
- zoznamy číselných symbolov a skratiek, zjednodušené účtovné daňové doklady, vyúčtovanie pokladničných operácii systémom interných dokladov
- kritéria pri vytváraní analytických účtov Pokladnica., podpisy pokladníkov na pokladničných dokladoch, kópie a originály dokladov
- Zákon o finančnej kontrole ( Vzor - Základná finančná kontrola v súlade s § 7 zákona č.357/2015 Z.z. ). Zákon o slobodnom prístupe k informáciám, Výnos MF SR ktorým sa ustanovuje denný limit zostatku pre klientov štátnej pokladne
- Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie firmy
- Zásady pre vedenie pokladničnej agendy v súčinnosti s finančným účtovníctvom
- Označovanie a číslovanie PD, TERMINALOVÉ PLATBY cez pokladňu (správna evidencia a účtovanie terminálových platieb )
- Prísne zúčtovateľné tlačivá a ich evidencie v účtovných jednotkách
- Poskytnuté zálohy a ich interné zúčtovanie a evidencia, originály a kópie PD
- Systém vrátenia hotovosti do pokladnice, preukázanie skutkovej podstaty pokladničného pohybu
- Evidencia prísne zúčtovateľných cenín, poskytovanie záloh, preddavkov, žiadosť o poskytnutie preddavku, evidencia stravných lístkov
- Výplata miezd cez pokladňu a všetky potrebné náležitosti k doloženiu pokladničných operácií, inventarizácia pokladne
- Žiadanka na poskytnutie preddavku z pokladne, vzor smernice na vedenie pokladničnej agendy, preskúmanie pokladničných dokladov, oprava pokladničných dokladov, inventarizácia peňažných prostriedkov v hotovosti.
- Správna väzba hotovostnej úhrady na záväzkový či pohľadávkový režim, pokladničná kniha ako zrkadlo pokladničných platieb.
Súčasťou seminára sú aj aktuálne pracovné materiály.
CENA: 40,- €
Pri počte účastníkov 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 35,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté aj náklady na obed, občerstvenie a materiál k problematike seminára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Ak poplatok uhradíte bankovým prevodom neskôr ako 3 pracovné dni pred konaním seminára, je potrebné preukázať sa pri prezentácii potvrdením o zaplatení účastníckeho poplatku. V prípade neúčasti sa poplatok nevracia. Účastnícky poplatok môže byť uhradený aj v hotovosti pri prezentácii. Daňový doklad obdržia účastníci pri prezentácii. Agentúra nie je platcom DPH.
Bankové spojenie
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
- variabilný: 270418
- konštantný: 0308
- IČO: 47 405 279
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“,
prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk
alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára.
Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF
Vyplniť prihlášku