21. 6. 2021 |
WEBINÁR |
Ing. Miriam Matisová – BENEFIT CONSULT s.r.o. Nitra. Lektorka je majiteľkou uvedenej účtovnej firmy. Lektorovaniu sa venuje už dlhodobo. Problematiku účtovníctva prednáša aj na vysokej škole
1. Legislatíva upravujúca poskytovanie cestovných náhrad v roku 2021, prehľad právnych predpisov
2. Spôsob a forma vyslania na pracovnú cestu - náležitosti cestovných príkazov, interné predpisy a vlastná vnútorná politika firmy. "Vzor cestovného príkazu so správou z pracovnej cesty".
3. Posudzovanie času na pracovnej ceste vo väzbe na poskytovanie cestovných náhrad a odmeňovanie zamestnancov
4. Pravidelné pracovisko zamestnanca ( vzor dohody o mieste pravidelného pracoviska )
5. Nárokové a nenárokové cestovné náhrady. Praktické príklady z praxe, ubytovanie, stravovanie, vedľajšie výdavky, posudzovanie nárokov, doplatkové režimy, Zákon o finančnej kontrole, Zákon o slobodnom prístupe k informáciam, ...
6. Kedy a komu sa poskytujú cestovné náhrady ... ( zamestnanci, dohodári, konatelia, spoločníci, ostatné osoby )
7. Používanie súkromných / služobných motorových vozidiel na pracovných cestách.
Dohoda o používaní MV, podklady potrebné pre správny výpočet mzdy, posúdenie výdavkov spojených s používaním MV. ( prílohy: vzor vyúčtovania MV na tuzemskej / zahraničnej PC ), použitie MV na žiadosť zamestnávateľa / na žiadosť zamestnanca, záznam o jazde. Havarijné poistenie pri pracovnej ceste. Zbierka oznámení a inštrukcií o vedení automobilovej techniky v príslušnom rezorte ...
8. Praktické informácie - cestovné náhrady, stravné v zahraničí, stravné pri tuzemskej pracovnej ceste. Cestovné náhrady, výpočet, krátenie stravného. Opatrenie MPSVaR o výške stravného, Opatrenie MF SR o výške základných sadzieb stravného pri zahraničných pracovných cestách
9. Vyúčtovanie tuzemskej a zahraničnej PC
10. Praktické príklady ( krátenie stravného, príklady na výpočet krátenia stravného ):
11. Vzory v elektronickej podobe:
Cestovné príkazy, Vnútorný predpis o CN, Náhrada za použitie CMV na tuzemskej / zahraničnej PC, Použitie vlastného motorového vozidla na žiadosť zamestnanca, na žiadosť zamestnávateľa, Náhrada cestovných výdavkov za cesty s mimoriadnym výkonom práce mimo rozsah pracovných zmien, Dohoda o mieste pravidelného pracoviska.
K webináru obdržia účastníci pracovný materiál. Vzory uvedené v bode 11. a pracovný materiál budú účastníkom zaslané v elektronickej forme do ich mailových schránok.
Pri počte účastníkovi 3 a viac z jednej organizácie je účastnícky poplatok 40,- € za osobu. V poplatku sú zahrnuté náklady na organizačné zabezpečenie a materiál k problematike webinára. Poplatok je stanovený podľa zákona č.18 / 1996 Z.z. o cenách. Poplatok je možné uhradiť len bankovým prevodom najneskôr 3 pracovné dni pred konaním webinára. Daňový doklad obdržia účastníci poštou.
Účastníkom, ktorí uhradia účastnícky poplatok bude 2 dni pred konaním webinára zaslaná do mailovej schránky pozvánka do webinárnej miestnosti. Po jej otvorení sa bude možné pripojiť na webinárnu miestnosť.
Agentúra nie je platcom DPH.
UniCredit Bank, pobočka Zvolen, č. účtu: 1230450001/1111
IBAN: SK4111110000001230450001
Symboly:
Prihlášku na seminár môžete poslať kliknutím na doleuvedené modré pole s označením „Vyplniť prihlášku“, prípadne ju môžete prevziať vo formáte RTF a po vyplnení poslať na mail ipeko@ipeko.sk alebo poslať poštou najneskôr 3 pracovné dni pred termínom konania seminára. Doručenie prihlášky Vám potvrdíme mailom.
Prevziať prihlášku vo formáte RTF Vyplniť prihlášku13. 5. 2025, WEBINÁR
21. 5. 2025, WEBINÁR
3. 6. 2025, WEBINÁR
5. 6. 2025, WEBINÁR
11. 6. 2025, WEBINÁR
© 2011 – IPEKO Zvolen s.r.o. Všetky práva vyhradené.